Getting ready to rock ! - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Grabowsky - WaarBenJij.nu Getting ready to rock ! - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Grabowsky - WaarBenJij.nu

Getting ready to rock !

Door: Ronald Zierikzee

Blijf op de hoogte en volg Grabowsky

12 September 2015 | Nederland, 's-Gravenhage

Nu is het niet de eerste keer dat Grabowsky de USA bezoekt. Al jaren zijn wij dé partner als het gaat om SailPoint IIQ implementaties. Net als SailPoint houdt ook Dell kantoor in Austin. Dell heeft de IAM en IAG produkten een flinke refresh gegeven. We zijn dus zeer benieuwd wat de laatste versies te bieden hebben en hoe wij de kracht van deze software kunnen gebruiken onze klanten te begeleiden.

Na alle administratieve en logistieke processen thuis,maar ook op het werk,te hebben doorlopen kan het finale regelwerk beginnen. Op het werk je huidige project ontzorgen, thuis alles rustig laten landen. Want het gaat toch echt gebeuren: Dell Software World 2015. En dat we er heen kunnen met maar liefst drie man sterk, dat is geweldig ! Nu begint het aftellen. De boekingen zijn geregeld. Hotel is geregeld. Vlucht is geregeld.

De energie bruist, de vingers jeuken.