Dell Software User Forum - 2015 - Reisverslagen van Grabowsky - WaarBenJij.nu Dell Software User Forum - 2015 - Reisverslagen van Grabowsky - WaarBenJij.nu

Dell Software User Forum - 2015

Een Grabowsky medewerker heeft een "drive'. Een drive om grote dingen te willen, maar ook te kunnen doen. Om oplossingen te realiseren bij grote toonaangevende klanten met de daadkracht en persoonlijkheid die past bij een hard groeiend en meedenkend bedrijf. Gesteund door een team van ontwikkelaars, consultants en architecten nemen wij als een ware gids in het vaak lastig te doorkruisen IAM en IAG veld, onze opdrachtgever mee op de reis naar succesvolle opgeleverde projecten.

Het is dan ook een genoegen om te melden dat wij het Dell Software User Forum 2015 zullen bijwonen met drie van onze "Dell Powered" medewerkers.

Ronald Zierikzee
Robert de Roode
Floris van de Loo

Dell heeft thans een imposante software stack, waaronder One Identity Manager, One Password Manager en One Cloud Access Manager die uiteraard ons primaire aandacht gaan krijgen !

Het event wordt gehouden in Austin, Texas en details kunnen worden bekeken op deze link :